Zgodba

Microsoft Dynamics CRM

Vodilna slovenska zasebna izobraževalna ustanova, poslovna skupina Doba, je z rešitvijo Microsoft Dynamics 4.0 vzpostavila osrednje mesto za zbiranje podatkov iz različnih virov


»Funkcionalnosti sistema Microsoft Dynamics CRM zaposlenim omogočajo bolj učinkovito komunikacijo s študenti in predavatelj ter hitrejši dostop do podatkov.«

Bogdan Škof, Vodja informatike, Doba

 

 

Vodilna slovenska zasebna izobraževalna ustanova, poslovna skupina Doba, je z rešitvijo Microsoft Dynamics 4.0 vzpostavila osrednje mesto za zbiranje podatkov iz različnih virov, obenem pa so s poslovno rešitvijo integrirali tudi telefonijo IP, svoje spletne strani in komunikacijo preko sporočil SMS. Poleg bolj učinkovite komunikacije pa so vodstvu podjetja zagotovili učinkovitejši pregled nad poslovnimi priložnostmi.

 

 

Država: Slovenija

Panoga: Izobraževanje

Velikost organizacije: 33 zaposlenih

 

 

Opis stranke

Poslovna skupina Doba sodi med največje zasebne izobraževalne ustanove v Sloveniji. Poleg tradicionalnih oblik izobraževanja podjetje nudi tudi napredne možnosti na področju e-izobraževanja, ki so na trgu izredno uspešne.

 

Stanje

Poslovna skupina Doba sodi med največje zasebne izobraževalne ustanove v Sloveniji in združuje Fakulteto za uporabne poslovne in družbene študije, višjo strokovno šolo, srednjo šolo, jezikovni center ter programe za strokovno rast in osebnostni razvoj. V dvajsetih letih obstoja se je njihovih programov udeležilo prek 86.000 udeležencev, organizacija pa je vodilna tudi na področju e-izobraževanja, saj se v e-študij vsako leto vpiše več kot 1500 študentov.

 

Hitra rast podjetja in želja po zagotavljanju vrhunskih storitev sta bila poglavitna razloga, da je podjetje začelo iskati način za poenotenje množice podatkov, ki so shranjeni v poslovnih sistemih.

 

»Zaradi organizacije podatkov v obstoječih aplikacijah so morali zaposleni podatke večkrat vnašati v različne aplikacije,« je povedal Bogdan Škof, vodja informatike na Dobi. »Podatki so bili zaradi tega neusklajeni in jih je bilo težko najti.«

 

Na Dobi so želeli tudi izkoristiti napredne možnosti integracije različnih tehnologij, predvsem integracije med internetno telefonijo in spletnimi stranmi z ostalimi informacijskimi sistemi.

 

Rešitev

Za uresničevanje ciljev se je Doba odločila za vpeljavo rešitve Microsoft Dynamics CRM 4.0, s katero so podprli področja prodaje in trženja. Vpeljavo so začeli z analizo poslovnih procesov ter analizo pomanjkljivosti in skladnosti z zahtevami. Poleg podpore poslovnim procesom je bila zagotovljena tudi integracija z drugimi viri podatkov ter spremembe, potrebne za zagotavljanje podpore študijskemu procesu.

 

»Ogrodje Microsoft Dynamics CRM omogoča implementacijo tako imenovanih rešitev xRM,« je povedal Tadej Kosmačin, vodja področja Poslovne rešitve v podjetju ORG.TEND, ki je projekt izvajalo. »V tem primeru gre za upravljanje odnosov v izobraževanju, vpeljava pa je bila še posebej uspešna zaradi pripravljenosti organizacije in posameznikov na uporabo nove rešitve.«

 

Poleg podpore prodaji in trženju, rešitev zagotavlja tudi funkcionalnosti poslovnega obveščanja ter možnosti za skupinsko delo in sodelovanje.

 

Prednosti

Z novo rešitvijo imajo zaposleni hitrejši dostop do informacij o študentih, predavateljih in poslovnih strankah, saj lahko na enem mestu pridobijo informacije iz različnih virov podatkov. Med njimi so tudi povpraševanja, ki jih uporabniki oddajo preko spletne strani.

 

»Vpeljava sistema za upravljanje odnosov s strankami nam je zagotovila enoten osrednji sistem za bolj kakovostno in preglednejšo komunikacijo s študenti, predavatelji in poslovnimi partnerji,« je povedal Škof. »Podatki se iz aplikacije za vodenje podatkov o študentih samodejno prenašajo v rešitev Microsoft Dynamics CRM, vodilni zaposleni pa imajo na voljo boljše informacije o trenutnem povpraševanju.«

 

Posebnost rešitve je tudi integracija s telefonijo IP in možnosti za pošiljanje sporočil SMS preko ponudnikov v različnih državah. Na ta način je mogoče neposredno iz sistema za upravljanje s strankami na različne načine stopiti v stik z različnimi skupinami strank in partnerjev podjetja Doba. Vsi klici se beležijo, zaposleni pa imajo ob uporabi telefona vedno na voljo vse podatke, ki jih potrebujejo.

 

Z novo rešitvijo je lahko Doba uvedla tudi učinkovito organizacijo skupin strank, kar omogoča enostavno segmentacijo in iskanje ter poročanje. Uporabniki lahko namreč brez posredovanja informatikov pridejo do potrebnih informacij o stranki, tudi če gre za kompleksnejše poizvedbe in kriterije.

 

 

 

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM je sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) za vse, ki želijo s pomočjo informacij pustiti čim boljši vtis na svoje stranke. Rešitev nudi popoln nadzor nad prodajnimi in trženjskimi aktivnostmi ter servisom in zagotavlja popolno integracijo z orodji Microsoft Office in Microsoft Office Outlook.

 

Rešitev Microsoft Dynamics CRM dela za vas, saj deluje tako, kot delajo vaši uporabniki, vaše podjetje in kot mora delovati tehnologija.

 

 

Več informacij o Microsoft Dynamics CRM






Partnerji ORG. TEND
siterip.biz