Zgodba

"CRM - h kupcem usmerjeno poslovanje"

S pomočjo sistema CRM smo trženjske procese podprli z informacijsko rešitvijo, ki omogoča učinkovitejše obvladovanje trženjskih informacij.


 

 

 

 

CRM - h kupcem usmerjeno poslovanje

Resnica iz poslovne prakse

TEMELJNI PODATKI O PODJETJU:

ORIA Computers d.o.o.
Zagorje ob Savi

Informacijski sistemi, logistika, človeški viri, energetika
55 zaposlenih, 20 uporabnikov sistema CRM

Kakšen je bil povod za SPREMEMBE?

Gregor Macedoni, izvršni direktor

S spremembami strateških usmeritev podjetja so se spremenile tudi zahteve in strateški cilji trženjskih procesov. Hkratna širitev obsega poslovanja na področju prodaje storitev znanja in celovitih informacijskih rešitev je od nas zahtevala spremembo obvladovanja podatkov zgolj na papirju ter s pomočjo tabelaričnih orodij. Tudi naše lastne rešitve so vedno usmerjene k cilju poenostavitve zajema podatkov in avtomatizacije postopkov ter s tem prenos določenih informacij in postopkov iz glav zaposlenih v informacijski sistem. To zagotavlja vsakokratno ponovljivost in univerzalnost postopkov. Prav to je bil povod za prva razmišljanja o CRM sistemu.

Kaj je poslanstvo CRM?

Poslanstvo CRM je, da podjetja stranke postavijo v središče pozornosti. Na enem mestu se zbirajo vse pomembne informacije, s katerimi lahko učinkovito izboljšamo odnose s strankami in zagotovimo višjo raven storitev.

 

CRM je učinkovita rešitev za vsa podjetja, ki želijo:

- upravljanje odnosov s strankami dvigniti na višjo raven in
- povečati svojo produktivnost, donosnost in konkurenčnost na trgu.

Zakaj smo izbrali prav Microsoft Dynamics CRM?

V fazi izbire ustrezne CRM rešitve smo se odločali med tremi sistemi. Po tehtnem premisleku in testiranju smo se odločili za Microsoft Dynamics CRM. Glavni razlogi za nakup so bili:

 

- enostavna implementacija v prenovljene trženjske procese podjetja
- možnost razvoja novih trženjskih procesov
- napreden workflow in uporabniški vmesnik
- prilagodljivost in povezljivost z obstoječim poslovno informacijskim sistemom podjetja ter integracija obstoječih šifrantov
- možnost dostopa z MS Outlooka
- možnost razvoja podpore odločitvenim procesom na področju spremljanja poslovanja, načrtovanju in stateškemu odločanju

Kako delamo DANES?

Matej Novak, vodja projekta uvedbe CRM sistema

 

S pomočjo sistema CRM smo trženjske procese podprli z informacijsko rešitvijo, ki omogoča učinkovitejše obvladovanje trženjskih informacij. V sistem bomo postopoma vključili vse zaposlene v podjetju in tako uresničili idejo - vsak zaposleni je lahko tržnik.

 

Z uporabo sistema CRM so vsi podatki vezani na procese trženja zbrani na enem mestu, vgrajena orodja pa omogočajo optimalno razporeditev nalog in doseganje uspehov na trgu.

 

 

 

 

 

 

 

Naši cilji za JUTRI

S pomočjo sistema CRM želimo dvigniti nivo upravljanja odnosov s strankami na še višjo raven, povečati učinkovitost trženja, donosnost in konkurenčnost na trgu.

CRM orodja, ki jih uporabljamo:

- usmerjanje in upravljanje prodajnih namigov in priložnosti
-
upravljanje prodajnega procesa
-
upravljanje prodajnih in trženjskih seznamov in akcij (merjenje odziva)
-
katalog izdelkov
-
delovni tokovi in poročila
-
spremljanje konkurence
-
združevanje pošte






Partnerji ORG. TEND
siterip.biz