Novica

14.01.2014


Z avtomatizacijo poslovnih procesov do želenih poslovnih ciljev



Praktično vsako podjetje stremi k optimizaciji in avtomatizaciji poslovnih procesov, kar se lahko rezultira v boljši organizaciji dela, prihranku časa ter stroškov, učinkovitejšem upravljanju odnosov s strankami ter splošni povečani produktivnosti zaposlenih.

 

Da bi dosegli navedeno, je ena izmed poti implementacija namenske programske opreme oz. poslovne aplikacije. Predstavljamo vam novi Microsoft Dynamics CRM 2013, ki deluje po principu procesno usmerjenega pristopa poslovanju. V njem procesi delujejo kot proaktivni elementi v sistemu, ki uporabnike avtomatsko vodi do naslednjih korakov in pomaga usmerjati različne pristope za doseganje želenega rezultata.

 

Tako urejeni poslovni procesi vam v vsakem trenutku lahko odgovorijo na naslednja vprašanja in vam tako zagotavljajo standardizirane in avtomatizirane poslovne procese:

 

  • Na katerem koraku se trenutno nahajam?
  • Kateri je naslednji korak?
  • Kateri je bil prejšnji korak?

 

Potek poslovnega procesa se v CRM 2013 lahko uporabi za en tip zapisa ali jih zajame več. Na primer, lahko imamo proces, ki se začne pri »Priložnosti«, nato nadaljuje v »Ponudbo«, »Naročilo« in »Račun«, nato pa se vrne na zapiranje »Priložnosti« s katero se proces zaključi.

 

Znotraj »Poteka poslovnega procesa« opredelimo nabor »Stopenj in Korakov«, ki so prikazani v kontrolniku na vrhu obrazca izbranega zapisa. Stopnja je sestavljena iz skupine »Korakov«. Posamezen »Korak« predstavlja polje v katero vpisujemo podatke. V vsakem trenutku je možno napredovati v naslednjo »Stopnjo procesa«, če so obvezna polja posameznega »Koraka« izpolnjena.

 

Poteke poslovnih procesov je možno povezati z uporabniškimi pravicami. Na ta način jih lahko vidijo in uporabijo samo določeni uporabniki. Če je za izbran tip zapisa na voljo več različnih potekov poslovnega procesa, lahko uporabnik izbere tistega, ki najbolje ustreza njegovemu trenutnemu delu.

 

Prednosti potekov poslovnega procesa:

 

  • zmanjšajo potrebo po uvajanju novih uporabnikov, saj jih proces vodi in se jim ni potrebno osredotočiti na tip zapisa, ki ga uporabljajo v danem trenutku;
  • možno jih je nastaviti za podporo različnim prodajnim metodologijam, ki prodajni skupini zagotavljajo doseganje boljših rezultatov;
  • novim zaposlenim v podpori pomagajo pri hitrejši vpeljavi in izogibanju napakam, ki lahko privedejo do nezadovoljnih kupcev.

 

Za vsa dodatna vprašanja ali podrobnejšo predstavitev smo vam na voljo na 02 250 57 55 ali preko e-pošte na prodaja[@]tend.si.

 

Veselimo se vaših vprašanj!

 

Ekipa ORG. TEND d.o.o.

 

 

 




Partnerji ORG. TEND
siterip.biz