Novica

16.07.2013


Ali poznate 360° pogled na stranko?



Večina podjetij ima podatke o strankah razpršene po oddelkih, shranjene v različnih skupnih mapah, lokalno na računalnikih ali celo zabeležene v zvezkih in post-it listkih.

 

Predstavljamo vam alternativo - Microsoft Dynamics CRM zagotavlja, da imajo zaposleni takojšen dostop do vseh pomembnih podatkov o strankah kadarkoli in kjerkoli, govorimo o t.i. 360° pogledu na stranko, ki vam omogoča dostop do vseh podatkov ne-le preko računalnika v pisarni, temveč tudi na poslovni poti, doma in drugje, kjer sodelujejo v poslovnem procesu. Dovršen sistem omogoča učinkovito vzporedno in timsko delo, saj so podatki o stranki dostopni vsem zaposlenim, ki so za to pooblaščeni. Z uporabo CRM sistema zaposleni v vsakem trenutku vedo, kdaj in o čem je s strankami komuniciralo. Tako lahko stranko bolje razumemo in sodelujemo ter z njo komuniciramo bolj učinkovito in tako, kot ji najbolj ustreza.

 

360° pogled na stranko tako na enem mestu združuje vse pomembne podatke o stranki, ki so na voljo v ločenih oddelkih podjetja. Prav tako je ta poslovni pristop podprt z orodjem za kakovostno storitev za stranke, ki v središče postavi kupca.

 

Praksa kaže, da stranke najraje kontaktirajo s svojim skrbniki-prodajalci, ki poskrbijo za njihove zahteve od A do Ž.  Efekt t.i. »vročega krompirčka«, ko si različni oddelki podajajo stranko od vrat do vrat oz. od ene pristojne osebe do druge, vzbuja pri strankah odpor in dolgoročno podira tudi ugled podjetja v očeh kupca. Tudi stranka hitro ugotovi, da zaradi bistveno krajšega postopka prihrani čas, zaposleni pa so zaradi manjše obremenitve prijaznejši in dostopnejši. Nenazadnje organizacija povečuje svojo produktivnost, donosnost in konkurenčnost.

 

Ali uporabljate 360-stopinjski pogled na stranko pri svojem delu?

 

Pišite nam – prodaja[@]tend.si ali nas pokličite – 02 250 57 55, z veseljem vam bomo pokazali kako predstavljena zadeva izgleda in deluje v resničnem poslovnem svetu.

 

 




Partnerji ORG. TEND
siterip.biz