Microsoft CRM

Kje in zakaj vaše podjetje izgublja priložnosti za večji prihodek in dobiček?

Kako lahko Microsoft CRM izboljša produktivnost in donosnost v vašem podjetju?

Zakaj to rešitev uporablja že več kot 100.000 uporabnikov v 47 državah sveta?

 

Z Microsoft CRM (Customer Relationship Management) boste odnose s svojimi strankami dvignili na višjo raven ter povečali produktivnost, donosnost in konkurenčnost vašega podjetja.

 


Zakaj Microsoft CRM?

Vaš čas je preveč pomemben, da bi ga izgubljali zaradi pomanjkanja pravočasnih in kakovostnih informacij o vašem poslu. Vaše stranke so preveč dragocene, da bi odnose z njimi prepuščali naključju ali zmogljivosti enega prodajnika.

 

Microsoft CRM je učinkovita rešitev za vsa podjetja z 10 do 1000 zaposlenimi, ki želijo:

  • upravljanje odnosov s svojimi strankami dvigniti na višjo raven
  • povečati svojo produktivnost, donosnost in konkurenčnost.

 

 

Zakaj bi uporabljali Microsoft CRM pri poslovanju?

  • Ker bodo stranke navdušene.

Microsoft CRM vsako stranko resnično postavi v središče pozornosti. Na enem mestu zbere vse pomembne informacije, s katerimi lahko učinkovito izboljšate odnose s stranko in ji zagotovite višjo raven storitev. Z uporabo Microsoft CRM osebje v vsakem trenutku ve, kdaj in o čem je s stranko komuniciralo. Imate popoln in natančen pregled nad ponudbami, povpraševanji, naročili in plačilnimi navadami stranke. Z analiziranjem vedenjskih vzorcev lahko stranko bolje razumete in sodelujete ter z njo komunicirate bolj učinkovito in tako, kot ji najbolj ustreza. Tudi stranka hitro ugotovi, da zaradi bistveno krajšega postopka prihrani čas, osebje pa je zaradi manjše obemenitve prijaznejše in dostopnejše. Zvestoba stranke se okrepi in zmanjša možnost, da se bo zaradi nezadovoljstva z vašim podjetjem odločila za sodelovanje z vašimi tekmeci.

 

  • Ker boste odločitve sprejemali hitreje in na podlagi kakovostnih informacij.

Z Microsoft CRM managerji in prodajno osebje zmanjšajo stres in negotovost, povezano s poslovnimi odločitvami, saj vselej razpolagajo s kakovostnimi informacijami. S premišljeno izdelanim sistemom poslovnih in prodajnih poročil imajo managerji v vsakem trenutku popoln pregled nad vsemi aktivnostmi v prodajnem procesu za vsako stranko posebej. Hitro in enostavno lahko prodajne rezultate in učinkovitost prodajnega osebja primerjajo z načrti, napovedujejo prodajne rezultate, ugotovijo prodajne trende in priložnosti, identificirajo ključne stranke, pravočasno prepoznajo ter rešijo težave, povezane z ozkimi grli, reklamaciijami in drugimi neprijetnostmi, ki lahko kupce spreminjajo v nezadovoljne stranke.

 

  • Ker bo prodajno osebje zlahka v istem času naredilo več in bolje.

Prodajno osebje, ki uporablja Microsoft CRM, ne izgublja več časa z iskanjem datotek s pomembno vsebino o strankah po različnih sistemih in računalnikih. Microsoft CRM zagotavlja, da imajo zaposleni takojšen dostop do vseh pomembnih podatkov o stranki in prodajne literature kadarkoli in kjer koli - ne le preko računalnika v svoji pisarni, temveč tudi na poslovni poti, doma in drugje, kjer sodelujejo v poslovnem procesu. Z vnaprejšnjo opredelitvijo prodajnega procesa Microsoft CRM pomaga zaposlenim, da lažje upravljajo s prodajnim postopkom, jih opominja na naslednje korake ter pomaga pripraviti poročila. Dovršen sistem omogoča učinkovito vzporedno in timsko delo, saj so podatki o stranki dostopni vsem zaposlenim, ki so za to pooblaščeni. Odnosi s strankami tako ne bodo več odvisni od znmogljivosti enega zaposlenega, temveč bo vsak od njegovih sodelavcev lahko postal v trenutku strokovnjak za vsako stranko.

 

 

Ste že uporabljali podoben program za upravljanje odnosov s strankami?

Microsoft CRM v nasprotju z mnogimi podobnimi rešitvami, ki niso zadostile vašim potrebam, ponuja:

  • manj časa za uvajanje rešitve, saj jo je možno prilagoditi in integrirati z obstoječimi rešitvami
  • manj napora pri izobraževanju uporabnikov, saj temelji na že poznanih aplikacijah (Outlook)
  • manj sprememb v poslovnem procesu, saj ga je možno optimalno prilagodi že obstoječim postopkom
  • manj stroškov za vzdrževanje, saj učinkovito deluje tudi na enostavni strojni opremi

 

Po izkušnjah uporabnikov se investicija v Microsft CRM povrne že nekaj mesecev po uvedbi. S vsemi svojimi prednostmi bo Microsoft CRM prinesel več zadovoljstva vam, vašim sodelavcem in vašim strankam ter večji donos pri poslovanju.

 

 

Že v nekaj tednih lahko poslujete bolj učinkovito

Kako poteka uvajanje Microsoft CRM?

Microsoft CRM v vaše poslovanje uvedemo hitro in preprosto. Proces uvajanja je sestavljen iz več korakov, ki zagotavljajo, da je Microsoft CRM optimalno prilagojen specifičnim potrebam in organizaciji podjetja. V procesu uvajanja sodeluje in svetuje tim strokovnjakov ORG. TEND, ki je prvi certificirani partner na področju Microsoft Business Solutions CRM rešitev v Sloveniji.

 

Korak 1: Priprava osnovne rešitve

  • Ekipa ORG. TEND zbere in analizira osnovne informacije o podjetju in o zahtevah projekta. Na podlagi analize vam predstavimo optimalno osnovno rešitev.

 

Korak 2: Zbiranje informacij

  • Na podlagi osnovnih zbranih informacij natančneje definiciramo obseg celotnega projekta. Oblikuje se projektna skupina, ki zajema predstavnike podjetja in strokovnjake ORG. TEND ter natančen urnik dela za naslednje faze projekta.

 

Korak 3: Načrtovanje

  • Natančno analiziramo poslovne procesov, ki so povezane z rešitvijo.

 

Korak 4: Razvoj rešitve

  • ORG. TEND poskrbi za namestitev in konfiguracijo strojne ter programske opreme. Na podlagi informacij, pridobljenih v fazi načrtovanja, rešitev optimalno prilagodimo potrebam stranke ter izvedemo migracijo morebitnih podatkov iz drugih aplikacij.

 

Korak 5: Uvedba in uporaba

  • ORG. TEND izvede izobraževanje uporabnikov in uvede rešitev v produkcijsko okolje. Microsoft CRM je pripravljen za uporabo.

 

Po končanem procesu uvajanja strokovnjaki ORG. TEND poskrbijo tudi za redno vzdrževanje sistema, nadgradnjo in svetovanje pri konkretnih poslovno-informacijskih izzivih.

 

 

Koliko časa in denarja je potrebnega za uvajanje Microsoft CRM?

Čas in cena uvajanja sta odvisna predvsem od zahtevnosti projekta ter od tega, koliko obstoječih podatkov je treba prenesti oziroma povezati z ostalimi aplikacijami, ki podpirajo poslovni proces.

  • Prenos podatkov in integracija nista potrebna: 1 - 4 tedne
  • Potrebne so večje prilagoditve, migracija in integracija podatkov: 5 - 10 tednov.

 

 


Partnerji ORG. TEND
siterip.biz